söndag, oktober 14, 2007

Söndagens bestyr

Vi har kört mc till Fastarp för att jag ska köpa ett par kängor. Men kängorna jag vill ha är av herrmodell och de har inte min storlek. Så det blir till att under söka om de finns i svarta. Rätt som jag står där kommer det in en tjej som jag tycker mig känna igen men hon bor ju i Abisko och vad gör hon här är det en gengångare? Th frågar mig om det är Ackie? Jag svarar att det måste det vara för annars är hon himla lik min kusin i varje fall. Th går raka spåret fram till henne och det är min kusin. Jätte roligt att träffa dig Ackie. Nu har hon fått min e-mail adress., så jag hoppas att vi kan hålla kontakten.
Det blev inget köp av kängor denna gången. Så vi tog en fika istället. Kanelbullarna var stora som jag vet inte vad. Goda var de i alla fall.
Så här fin är vår entre för tillfället.
Nu är vi hemma o Th har gjort vars en macka till oss. Kolla in vad snapsen heter.
Snapsen var av hallon, jordgubb och blåbär och 30% stark. Så den kunde jag smaka på. Det var säkert bara för att den heter Emma som den var så god.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Via vem är du och pappa kusin med henne?
Kram Camilla

Rosa sa...

Min mammas tvillingsysters barn. Lisa heter hon.

Anonym sa...

Hej Rosa her er det Karsten fra danmark, har prøvet at ringe men kan ikke komme igennem (måske forkert nummer).Kan du eller Torben ikke ringe til mig på nr 45 75 58 81 76 hilsen kusin karsten.