onsdag, oktober 10, 2007

3 sömntryne och 2 hjälpredor

Oban ligger och vilar med Th för en gångs skull. Då kommer Viggen, han vill inte vila men han undrar var Oban är tycks det.
Nu går jag här ifrån.
Jag ska till att klä om två stolar. Jag har fått extra stoppning av Sara. Nu fixar jag det medan katterna är någon annan stans. Men Viggen tycker att han kan sitta på det.
Oban tycker att han kan hjälpa till när det ska klippas. Han jagar saxen så jag får knuffa undan honom flera gånger. Här ligger han på själva tyget och ser så oskyldig ut.
Var är stålmusen? Det är min sax som han jagar.
Jag kände för att göra stolarna färdiga direkt så jag körde till Väla och Panduor hobby. Tänkte att de har säkert några snygga spik som jag kan fästa yttertyget med. Klart som bara den att det hade utgått ur deras sortiment. Jag får kolla på Bauhaus när jag kommer till Hyllinge nästa gång. Man tappar liksom sugen när man tänkt att de skulle bli färdiga idag.

Inga kommentarer: